Γενικοί όροι συναλλαγών
Γενικοί όροι συναλλαγών

 

Τα προσωπικά σας στοιχεία τα οποία μας στέλνετε μέσω www.ergaleiazografikis.gr, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την παροχή ενιαίων υπηρεσιών και δεν θα τα στείλουμε στα άλλα πρόσωπα ή σε άλλο τρόπο δεν θα εκμεταλλευτούν εμπορικά. Συμπληρώνοντας δέλτιο εγγραφείτε στο Newsletter, για να λαμβάνετε ενημερώσεις στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  σας, που αναφέρετε στην παραγγελία. Αν θέλετε να διακόψετε την αποστολή των e-mail στη διεύθυνσή σας, γράψτε στο e-mail info@ergaleizaorafikis.gr .


Οι όροι συνεργασίας ισχύουν για επαγγελματική σχέση ανάμεσα του πελάτη και της εταιρείας MY HOME s.r.o., Mierova 1842/1, 069 01 Snina, Slovakia , EU-VAT: SK2022320355.
Ο υπεύθυνος είναι ο Goran Dimitrijević / dimitrijevic@myhomesro.sk.


Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail info@ergaleizaorafikis.gr ή μέσω τηλεφώνου
+30 211 234 0056 τις εργάσιμες μέρες από 09:00 - 17:00.

 

Ο πάροχος υπηρεσιών έχει την υποχρέωση να:

- να αποστείλει κατάλληλα είδη και ποσότητα προϊόντων ανάλογα με την τιμή και τις μεθόδους πληρωμής οι οποίο ισχύουν από την ημέρα  αποστολής ηλεκτρονικής παραγγελίας,
- να αποστείλει τα προιόντα σύμφωνα με τους κανόνες και νόμους που ισχύουν στην Ευρωπαική Ένωση.



Ο πελάτης έχει την υποχρέωση να:

- να λάβει την παραγγελία, να ελέγξει το περιεχόμενο του πακέτου, σε περίπτωση παραλείψεως να ειδοποιήσει την υπηρεσία Courier αμέσως,
- να πληρώσει την παραγγελία εντελώς εντός 7 ημερών, σύμφωνα με τους όρους πληρωμής που ισχύουν την ημέρα αποστολής της παραγγελίας. Αντιθέτως, ακυρώνεται η παραγγελία.


Απόσυρση από τη σύμβαση και επιστρφοή της παραγγελίας χωρίς αναφερόμενη αιτία

Ο πελάτης έχει δικαίωμα σύμφωνα με τον νόμο  108/2000, άρθρο 11, παράγραφος 1, χωρίς να αναφέρει την αιτία να διαλύσει τη σύμβαση εντός 7 ημερών από την παραλαβή προϊόντων ή από την ημέρα δημιουργίας σύμβασης για την παροχή υπηρεσίας, εάν ο πελάτης εγκαίρως δώσει απαραίτητες πληροφορίες σύμφωνα με το άρθρο 10 του αναφερόμενου νόμου. Για την διάλυση σύμβασης ο πελάτης υποχρεώνεται να ειδοποιήσει τον πωλήτη γραπτώς με e-mail ή με γράμμα.

 

Επιστροφή προιόντων εντός 15 ημέρες

Έως 15 μέρες μπορείτε να επιστρέψετε τα προιόντα χωρίε να αναφέρετε την αιτία, όμως τα μεταφορικά και τα άλλα έξοδα που μπορούν να προέρθουν δε θα απιζημειωθούν.
Κατά την επιστορφή των προιόντων, είναι απαραίτητο να συμπληρωθεί Το έγγραφο επιστοφής των προιόντων.
Τα προιόντα πρέπει να είναι τοποθετημένα στην προτότυπη τους συσκευασία και χωρίς οποιδήποτε ζημιά. Είναι απαραίτητο να την στείλετε για πληρωμή με αντικαταβολή. Μετά από την παραλαβή και τον έλεγχο, τα λεφτά σας θα καταθέσουμε στον λογαριασμό σας στην τράπεζα. Αποκλείτε τα προιόντα να είναι μεταχηρισμέμα με οποιδήποτε τρόπο.


Πληρωμή και τρόποι αποστολής

Κάθε παραγγελία πληρώνετε πριν αποστολή (τραπεζική μεταφορά, κατάθεση στον λογαριασμό στην τράπεζα, μέσω PayPal) ή κατά την παραλαβή. Ο χρόνος αποστολής παραγγελίας διαφέρει. Αν έχετε παραγγείλει περισσότερα από ένα προιόν μέσα σε μια παραγγελία, ο χρόνος παραλαβής θα παρατείνει σε χρόνο παραλαβής του κάθε προιόντος που έχετε παραγγείλει. Σε περίπτωση να γίνει κάτι απρόβλεπτο, η κούριερ να χάσει τα προιόντα ή να πάθουν ζημιά, ή καθυστέρηση από το κούριερ, τα λεφτά θα πειστρέψουν στον πελάτη.

 

Προσφορές και εκπτώσεις

Δεν είναι δυνατό να συνδυάζουν περισσότερες προσφορές ή εκπτώσηεις σε μια παραγγελία. Επίσησς, η προσφορά ή έκτπωση δεν μπορεί να χρησιμοποιείται περισσότερες φορές από έναν πελάτη σε περισσότερες παραγγελίες τις ημέρες της προσφοράς.


Πολιτική παραπόνων

Σε πρίπτωση παραλαβής λάθος προιόνων ή ελλατωμένων, παρακαλούμε να μας ενημέρωσετε εντός 7 μέρες από την παραλαβή. Στείλτε μας ένα email και γράψτε μας τον αριθμό της παραγγελλίας και περιγράψτε το πρόβλημα.
Όταν στέλνετε τα ελλατωμένα προιόντα, είναι απαραιτήτο να μας στείλετε και Το έγγραφο επιστορφής προιόντων. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας όσο πιο σύνοτμα γίνεται και η διαδικασία θα εκτελεστεί σύμφωνα με το νόμο.
Αν ο πελάτης δεν οκοληρώσει όλα τα πάνω αναφερομένα, ο πωλητης δεν υποχρεώνεται να σέβει το νόμο και να τελειώσει την διαδικασία εντος 30 ημέρες.
Τα παράπονα δεν ισχύουν αν τα προιόντα έπαθαν ζημία λόγω ερασιτεχνικής ή αμελής μεταχείρησης. Προσατεύτε τα προιόντα σας από ζημία, από τις μετεορολογικές επιρροές.
Τα δικαιώματα των πελάτων προέρχονται από τους νόμους της ΕΕ.
Τα προσωπικά δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν μόνο και μόνο για την αυναλλαγή και δε θα παραδοθούν σε τρίτη πλευ΄ρα (εκτός από τη υπηρεσία κούριερ).

 

My Home s.r.o.
Mierova 1842/1
069 01 Snina
Slovakia

ZWEzMjZmNz